Ny webbshop: Petit-Chu

Ahh, jag fick en så himla söt kommentar för ett par dagar sedan på min blogg, där det berättades om en ny kawaii-inspirerad webbshop! Petit-Chu heter den och den är sådär sockersöt och rosa, och precis den stilen som jag älskar! Japanska prylar är verkligen någonting som jag alltid kommer att tycka om, och speciellt gosedjur/samlarfigurer. Jag har ju en hel hylla hemma, som jag skrev i ett tidigare inlägg om, men den har utökats mer sedan dess! Får nog ta en uppdaterad bild på den snart, hihi.

I vilket fall som helst, så har Petit-chu så otroligt söta prylar, och speciellt för den som gillar att pyssla! Det säljs deco-tillbehör, pysselböcker och tidningar. Och självklart samlarprylar från märken som San-X - ni vet den där söta bruna björnen? :} Tycker i alla fall att ni japan-freaks ska kika in där, ni kommer inte att bli besvikna om ni har en svaghet för söta, japanska saker! x

{ - Såhär himla söta saker kan du göra själv om du beställer pyssel-kit ifrån Petit-Chu - }





sannas rum

Åååh så mycket svar hihi ;D



Alltså med hotell... hmmm, ja du, jag är inte så bra på sånt där faktiskt ): Men gå in på bookings.com och kolla ;D Jag tror det kan vara bra!



Vad kuuuul! Skulle vara sååå mysigt att ses.

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 10:20:16
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Camilla

Sv;

Så skoj!

Jag ska kolla in din blogg lite och utgå en aning utifrån den, men skicka gärna din mailadress till mig så kan jag jobba utifrån den.



Ha det fint så länge!

Kram <3

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 10:43:38
Din blogg/hemsida: http://soglam.blogg.se/
LIENE

sv: Jag hoppas det blir bättre:)

du vet, oftast blir det bara sämre när man tränar om man har en skada men din har väl läkt?

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 10:51:27
Din blogg/hemsida: http://lienes.blogg.se/
sannas rum

HAHAHAHAH OJ, booking.com inget s där ;P HAHAHHAHAHA

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 10:57:27
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
lillages spark i baken

sv: vad kul! vad glad jag blir! Jag skriver upp dig som medverkande :) ja, se till att vara jätteförsiktig, skador ska man se som allvarliga, oavsett storlek. Ett tips är att cykla, promenera och kanske simma? :) ska bli jättekul att se varandra utveckling. Då hörs vi den 30e april igen för lite redovisning! stort lycka till!

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 11:21:50
Din blogg/hemsida: http://lillages.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!