27 februari

Hej hörrni! :} Förlåt att jag har varit så otroligt inaktiv på min blogg, men jag har haft annat i tankarna. Var ute i lördags med Emma och hade det superparty ända tills jag halkade på konfettin som låg på golvet och stukade till min fot ordentligt. Kan inte stödja på den just nu, och igår var det nästintill olidligt. Hoppas på att det blir bättre imorgon, för jag måste försöka hinna tvätta innan jag sticker till Jesper. Ska försöka att bara sova och vila idag och försöka att friskna till.





Lynn

Så snygg i svartvitt!:D Kram!

Kommentaren skrevs den: 2012-02-27 at. 19:40:42
Din blogg/hemsida: http://lella.blogg.se/
Johanna

Wow, vad du har blivit smal! :o

jättelänge sen jag kollade in på bloggen!

men du har alltid varit söt :*

kram!

Kommentaren skrevs den: 2012-03-05 at. 22:07:30
Maria Larsson

Men hjälp vad mini du har blivit, var ett tag sedan jag var in här, får ju en chock! :P Fina människa!

Svar: men ååååh, taack! :D och det där var ju ändå ett tag sen, så hihi. visste inte att du läste min blogg sötnos! läser ju din hihi !
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-12 at. 18:44:50
Din blogg/hemsida: http://misscm.blogg.se/
Frida

Du är verkligen söt! :)

Svar: herregud, är det någon som är söt så är det du! :O skulle döda för att vara sådär söt liksom hihi!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-23 at. 12:29:29
Din blogg/hemsida: http://iliveforthememories.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!