Nyttigheter

Gjorde världens nyttigaste mellanmål någonsin tror jag - haha! :} Granatäpple och frysta mangobitar. Emma tipsade mig om dessa, och enligt henne är de supersöta och goda (ICA's), men jag tycker inte det! Jag brukar inte vara så kräsen med socker och så, men dessa var verkligen inte så söta som jag hade hoppats. Får se om det kanske bara är några bitar eller just detta paket som smakar såhär, haha. Gott var det i alla fall. Till middag blir det teriyaki-kyckling med gorgonzola och lite pasta och grönt. Mums! x





masshe

mmm vad gott, nyttigt också! :D

Kommentaren skrevs den: 2012-02-02 at. 19:03:38
Din blogg/hemsida: http://mimimoo.blogg.se/
plumeria

Det ser sjukt gott ut i alla fall! ^^

Kommentaren skrevs den: 2012-02-02 at. 22:47:26
Din blogg/hemsida: http://plumerias.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!