Gott nytt år!

Åh, det är helt knasigt och lite smått ofattbart att det har gått ännu ett år. Ibland tänker jag att det faktiskt går alldeles för fort - jag har snart bott här i Örebro i 2 och ett halvt år, och alltså studerat samma tid. Jag har varit med om så mycket, och det är så svårt att räkna upp alla minnen som jag fått under året 2011. Två skeenden som betytt otroligt mycket kommer i alla fall (förhoppningsvis) fortsätta med mig genom livet - dagen jag träffade Emma (fast det var nog 2010 om jag nu tänker efter.. hihi xD) och dagen jag träffade min Jesper. ♥ 

Alla träningspass som jag kämpat mig igenom, alla skoluppgifter jag lämnat in och alla deadlines jag försökt hålla mig inom, alla fester och utgångar med mina nära och kära (jag kommer aldrig att glömma i somras i juni, eller Valborg 2011), all betygssättning och den lika nervösa känslan inför den. Alla lyckosamma shoppingturer då jag kommit hem med flera plagg än jag någonsin ägt i mit liv alla knasiga dejter jag träffat och umgåtts med, alla blogginlägg, alla underbara kommentarer och all respons jag fått ifrån er som följer mig dag ut och dag in.
Jag skulle inte kunna vara gladare över att kunna börja på ett nytt år! 2012 kommer att bli det bästa året på länge och jag hoppas verkligen att ni kommer att fortsätta att läsa och kika in på min blogg. Hoppas att ni känner likadant inför det nya året! x





MIN CENTIMETERKAMP

Gott nytt år snygging! ♥

Kommentaren skrevs den: 2012-01-02 at. 12:50:35
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!