Just nu;

Idag har jag som sagt inte gjort någonting speciellt över huvud taget. Har bara legat och vilat upp mig i sängen, och har precis lämnat min studieförsäkran till CSN. Förhoppningsvis så kommer pengarna imorgon, men troligen på måndag eller tisdag. Ska bli så skönt att äntligen få slippa oroa sig över sin dumma ekonomi.. :<

I helgen blir det nog ännu en tur på stan med Emma {♥}, får dock se om det blir utgång eller inte. Ska försöka mig på mitt styrkepass imorgon eller på lördag igen - spännande att se om jag orkar mera denna gång. Lade nämligen till några nya övningar, så att jag nu har ett helkroppsprogram. Kul att se om det händer något såsmåningom. Har inte vägt mig på över en månad nu, men i slutet av februari är det äntligen dags att se om min styrketräning har gett något resultat. Hoppas hoppas!! :}





E l v i r a

Åh. Måste leta upp min Hello Kitty jag fick från Hong Kong. Awh. 8)



svar: Det är ju bra att någon inspirerar med "billigare" kläder och inte bara sånt man kan drömma om. He. ;)



Men det är ju så! Man kan ju hitta vissa fynd på utförsäljningar och sånt, men jag är inte heller nått märkesfreak direkt. :p



Åh, har aldrig gymmat! Längtar till min 18 års dag, då jävlar! :D



Kram

Kommentaren skrevs den: 2012-01-21 at. 12:33:17
Din blogg/hemsida: http://lillvalpen.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!