Ont :(

Jag har nog aldrig någonsin haft så här ont i kroppen. Har träningsvärk ända upp i öronen ska jag be att få tala om. (Och klaga lite på, haha. Stackars dem på gymmet idag som fick stå ut med mina klagorop!! :c ) Men det var så skönt att äntligen brja med vikterna igen. Jag blir alltid lika förvånad över hur stark ens kropp faktiskt är. Visst att jag har styrketränat förut, men det här var något i hästväg alltså! :o Ska bli skönt att sova sedan.  Men innan det, först middag med lax och ris, och någon god sås och lite grönt vid sidan om, och sedan ska jag knappra lite till på min hemsida, sprenda filerna och sedan blir det Disney-film och mys i sängen! :}





MIN CENTIMETERKAMP

Puss hjärtat!

Jag har också träningsvärk i massor, tack vare de övningar jag gjort samt skottat blötsnö idag. tihi!

Läskigt också att familjen här precis stoppat i oss lax och ris. ;3

Kommentaren skrevs den: 2012-01-04 at. 19:43:06
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Assså din blogg är ju ur gullig :D

Kommentaren skrevs den: 2012-01-05 at. 18:50:44
Din blogg/hemsida: http://jummivonminji.webblogg.se/
joanna

men jösses så längesen det var sen jag läste din blogg :D Va roligt att hitta tillbaka till den! Du får gärna ta en titt in på min om du vill :) Jag tvivlar på att du minns mig dock haha. Hade dig på msn :D (maybe I still do?) Borde kolla kanske. LOL äsch, det var bara skoj att kika in igen här. :) Ha det bra!

Kommentaren skrevs den: 2012-01-10 at. 01:19:12
Din blogg/hemsida: http://www.asiandog.blogspot.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!