Plugga-trice

Nu har jag varit i skolan varje dag den här veckan (om jag minns rätt), utom måndag. Det är helt sjukt hur mycket energi och tid jag spenderar där just nu - men det är det värt alla gånger. Jag bara måste få godkänt på min egen hemsida (deadline 13e januari) och på vårt grupparbete (deadline 10e januari). Sjukt egentligen, men vad kan man göra åt saken egentligen? Allting måste ju in i tid! :< Bläää för att vara i skolan på en helg!! Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa iordning en pastasallad till lunch och sedan bär det av till skolan. Snyft. :< xo

{Jag ska försöka hinna svara på era kommentarer så snart jag hinner sötnosar! ♥}





Sandra SG

hejhej super fin blogg! hoppas du får en bra dag!

Kommentaren skrevs den: 2012-01-07 at. 10:27:25
Din blogg/hemsida: http://zandiiii.blogg.se/
MIN CENTIMETERKAMP

Härligt bruden!

Jag saknar dig i massor, såg att du smög in på msn för en stund sedan. ♥

Kommentaren skrevs den: 2012-01-07 at. 18:57:30
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/
MIN CENTIMETERKAMP

Svar:

Tack hjärtat! ♥

Designen är verkligen pricken över i:t. ;3

Kommentaren skrevs den: 2012-01-08 at. 21:29:15
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/
emma-isabella

Åhhhh vilken fin blog du har!!

Älskar den!

:)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-09 at. 01:18:45
Din blogg/hemsida: http://www.emmaisabellavictoria.se
Kristina Aczél Nebron

Hej Beatrice! Vad kul att äntligen se din blogg, den är toppen! Den börjar till och med, med min favorittext som är "It dosen´t matter whats been or what is coming, the only thing that matters lays within" Samma innebörd men med lite olika ord!

Kul! Ser att du kämpar i skolan, lycka till med dina uppgifter. Vare sig om jag har turen att samarbeta med dig eller inte är jag helt övertygad att med din positiva utstrålning kommer lyckas stort! Må så gott, Kristina på VÁ FINT FOTO

Kommentaren skrevs den: 2012-01-09 at. 15:59:05



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!