Resultat;

Tog mig upp till gymmet igår, mot alla odds. Men det gick mycket bättre än jag trodde, och jag sprang kanske 20 minuter allt som allt av de 50 minuter jag var på bandet. Det är jag riktigt stolt över! :} Längtar tills man kan börja springa ute, men framförallt till man kan cykla överallt! Vill spela badminton i en hall som ligger på perfekt cykelavstånd ifrån mig också, men det får jag vänta på tills i vår. Ska i alla fall bli superkul tycker jag -jag vet inte när senast jag spelade i en riktig hall. Längtar efter den där speciella doften av plast och golv och gummimatta, haha. :}

Tänkte om några veckor jämföra mina resultat från bandet, så att jag ser om någonting har förbättrats också. Det har det nog, med all sannolikhet. Mitt knä mår faktiskt helt okej, det är ömt när man trycker på vänster sida om det, men det ömmar inte när jag går, så jag antar att det är någon form av träningsvärk jag fått. Men jag kan i alla fall fortsätta att springa, och det är det viktigaste! x





Anonym

sv; Okej! Jag tycker dock det är tråkigt att gymma, när det är med maskiner. Kanske är för jag inte är 100% säker på om jag gör rätt osv. Men crosstrainer brukar jag köra där ibland dock, det är ganska kul. Har en hemma också, men den är inte lika skön som den på gymmet! Men pass är askul, testa det om du kan! Jag tycker det är kul att göra lite olika slags träning och inte bara kondition t.ex. :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-15 at. 14:23:10
Din blogg/hemsida: http://midnightpassion.gblogg.se
josse

Jävlar vad duktig du är som springer! :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-15 at. 15:18:18
Din blogg/hemsida: http://hurtigsoffpotatis.blogg.se/
Emelie Lyrefors - Tro,hopp&kärlek♥

Så duktig du är!!!

Kommentaren skrevs den: 2012-01-16 at. 14:00:08
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!