Dagens

Har haft en jättemysig dag idag på stan med Emma! :} Pluggade lite imorse och fick boken i brevlådan när jag kom hem, så det här kommer nog att gå superbra! Ska läsa igenom lektionen imorgon, och sedan läsa lite i boken på kvällen. Måste även hinna med mitt projekt också - har lite att göra innan imorgon eftermiddag, så imorgon blir det inte att sova bort hela morgonen. Skulle vilja ligga i solen lite också - köpte en tanning oil idag som luktar helt underbart av kokos.

Fina små fötter man har :c





JAG HETER ERIKA

DÖR JACKDÖDEN. snyggheten på jackan

(och dig då hehehhe)

Kommentaren skrevs den: 2012-06-12 at. 21:25:39
Sofia

Vilken fin hårfärg du har :)

Svar: åååh, tack så mycket! :} vad glad jag blir sötnos! den är ifrån viva och heter typ "rich rose" eller något sådant. kraam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-19 at. 16:15:36



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!