More wanties

Har hittat fyra drömplagg som jag känner att jag bara måste skaffa till min sommargarderob alltså! :} Såg den där dipdye:ade tröjan härom veckan på Cubus, men den fanns inte i min storlek så jag får vänta tills jag sticker till Stockholm och hem till familjen innan jag får gå på jakt efter den! Verkade supermysig och gosig! x





Fanta

Den vita tröjan (från cubus) vill jag också ha!:)

Svar: svar;jag veet, den är så fin men den finns ju inte i min storlek :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-29 at. 04:43:43
Din blogg/hemsida: http://fanta.blo.gg



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!