New in;

Eftersom att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen har jag hunnit med lite shopping. Dock har det inte blivit så mycket på senaste tiden; har inte riktigt haft lust med sådant på ett tag. Men nu känner jag lite att det intresset har börjat återvända - men självklart hittar jag ju ingenting just då. Varför är det alltid så? :o Det måste ju vara någon kosmisk grej att man aldrig hittar någonting när man verkligen är på shoppinghumör, och när man inte är det (eller inte har pengar), så hittar man istället ingenting..? Knasigt värre! x





Paula

Åååh vilka snygga loafers! Har spanat in dom tidigare men då vart min storlek slut. :/

Kommentaren skrevs den: 2012-06-04 at. 15:48:55
Din blogg/hemsida: http://shefabulous.se
Paula

Sv: nej deras sida var första stället jag kollade på, min storlek hade tagit först slut. typsikt! :/ oh well.

Kommentaren skrevs den: 2012-06-04 at. 20:17:28
Din blogg/hemsida: http://shefabulous.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!