Strawberries for breakie

Fixade ihop en jättegod frukost imorse med frysta jordgubbar i bananyoughurt - yummie! :} Rekommenderas nu när det är så varmt ute och man behöver nåt svalkande att stoppa i sig, haha! Skulle definitivt kunna äta detta varje dag! :> Brände mig i solen igår också, men det har börjat lägga sig och det ser helt okej ut idag. Ska vila mig nu några dagar så att man inte blir torr och börjar fjälla av sig allt det bruna, haha! x





Julia

Hej gör du gratisbloggdesign + headers?

Vore snällt om du kunde göra en till mig?!



:)Mvh J U L I A

Svar: svar;hej! :} nej, det gör jag inte tyvärr, det tar alldeles för lång tid för att jag skulle kunna göra dem gratis. kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-14 at. 22:41:43
Din blogg/hemsida: http://juliaaholgersson.blogg.se/
Julia

Fast du kanske inte måste göra en så avanserad?
Men tack endå :)

Svar: svar:ah, jag förstår vad du menar, men jag känner inte riktigt att jag kan göra gratis till vissa, och ta betalt från vissa. måste ju ha någon princip liksom :) kram!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-15 at. 20:33:28
Din blogg/hemsida: http://juliaaholgersson.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!