Today

Blev en supermysig fredag på stan med Emma faktiskt - vi shoppade lite, sedan käkade vi ute och tog oss en drink. Sedan blev det lite fest på kvällen, men vi drack inte så mycket denna helg. Vill spara mig till nollningen i höst istället, haha! :> Känner på mig att det kommer att bli galet då, så det är bäst att hålla sig lite lugn nu i sommar.

Idag har det blivit en riktig filmdag; har kikat på Maid in Manhattan och The Wedding Planner, och nu ikväll tänkte jag fortsätta med mina Disney-favoriter. Har fixat lite med mitt projekt under dagen, samt färgat mitt hår, så en del har blivit gjort vilket känns superbra! :} x








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!