Summer favs

Tänkte dela med mig av mina favoriter när det kommer till make-up just nu! :} Till ansiktet blir det användade av ett svalkande ansiktsvatten och en nermattande ansiktsåterfuktare från Aco, och till mina torra armbågar blir det anvädning av någon mjukgörande kräm.

Nu på sommaren vill jag försöka att inte lägga på så tjocka lager med smink, så att snåla på min foundation från BareMinerals är ju ett måste, och till den använder jag världens mjukaste kabukiborste från Everyday Minerals. Ett favoritrouge (Fleur Power från Mac) har jag också hittat mig, och det fungerar sååå bra tillsammans med min bronzer från Elf.

Sedan så har jag äntligen hittat en superbra concealer från Mac som jag lyckats lista ut hur mycket man behöver använda, och hur man applicerar den på bästa sätt. Har även lyckats hitta en riktigt bra mascara för dryga 100-lappen, och den fungerar wonders.

Min eyeliner har även börjat återanvändas och knalliga rosa nagellack sitter till och från på naglarna. Det enda som saknas just nu är ju solen så att man kan få lite färg på kroppen och i ansiktet så att man är sådär sommarfräsch en bit in på hösten. Måste försöka att lägga vantarna på en snygg bikini också! :>





AnnieBanani

Jag tycker det är så fint att du svarar på alla dina kommentarer! Och din blogg är väldigt easy on the eyes.

En välförtjänt komplimang!

Kommentaren skrevs den: 2012-06-06 at. 00:03:42
Din blogg/hemsida: http://raine1988.blogg.se/
Emma Lannebrink

sv: ber om ursäkt, och det här är väldigt pinsamt.. men jag kommer inte ihåg vad vi pratade om :(

du kommenterade ''svar:

jo, så är det väl antar jag :/ men det är ju inte mitt beslut nu, utan hans. men vi har liksom inget mer att säga till varandra, så jag har tagit bort honom och så, känner att det där liksom är klart.



vad är det du behöver hjälp med? :} varför kan du inte skriva det i ett mail till mig?''

Kommentaren skrevs den: 2012-06-06 at. 12:14:51
Din blogg/hemsida: http://adhdochfoto.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!