Rödhårig?

Hej hörrni! :} Jag har hållt på och färgat mitt hår precis hela dagen idag, och snart (imorgon) blir resultatet förhoppningsvis klart. Jag har använt en hel del färger, bland annat Mellanblond, Ask Blond och Gyllenbrun för att få det resultat som jag velat ha, men har en röd färg i bagaget som jag kanske kommer att behöva använda imorgon. Måste nog låta hårbotten vila nu, så att inte håret ramlar av, haha :< !

{ Bildkällor finns här, här, här & här! }




Sandra

Fick ett tips om din blogg från Elina (http://roccam.se) :)

Fin blogg du har :)



Jag fullkomligt älskar den färgen som är på bild no 3 men tycker den är så svår att få till utan att gå till frisören :(

Hade tänkt att lägga lite pengar på att faktiskt färga den hos en frisör så man slipper gå och sukta efter den hela livet :P

Kommentaren skrevs den: 2012-03-20 at. 16:27:42
Din blogg/hemsida: http://littlemisspeaches.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!