23 november

Åh, äntligen är alla räkningar för månaden betalda, och snart tänkte jag lägga en beställning för skorna jag skrev om tidigare - så himla fulsnygga att det inte är sant alltså! :o Kommer ju att bli en perfekt julklapp till mig själv, haha. Om man nu får köpa lite sådana åt sig själv, men det tycker jag att jag förtjänar med tanke på hur duktig jag har varit i skolan detta halvår - inga rester, och godkänt på allting direkt! Skönt! :} Nu blir det upp på gymmet och dra en timme kondition, kanske lite styrka också nu när träningsvärken har släppt något. Sedan blir det shopping på stan med Emma, och fest ikväll! Kanske en videoblogg på det, vem vet? Idag är det en bra dag! :D 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!