24 november

I eftermiddag och nu ikväll så kommer jag att vila upp mig inför imorgon! :} Har ju min utmaning att klara en hel vecka utan några onyttigheter i form utav chips, popcorn eller något sånt. Och snart är det måndag, och då är det gymmet som gäller igen! Får väl se om man kanske orkar ta sig dit imorgon på morgonen också? Får känna hur kroppen mår efter denna lönehelg! :} Ska bli så himla kul sedan att handla julklappar! Ska börja kika lite nästa vecka hade jag tänkt - är ju en del som ska få paket kan man ju säga. Hoppas på att mina snyggingar till skor landar i brevlådan också i slutet av nästa vecka. Vi får väl se! Nu blir det mera Per Morberg med Vad blir det för mat, och lite mys med täcket och Pikachu!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!