Haul: Gina Tricot

Spelade in en liten haul där jag visar vad jag köpte igår på stan! Det är ingenting speciellt jag pratar om i videon - men ni kanske tycker det är kul ändå? :} Visar ju självklart upp mina shoppingfynd, men som jag också nämner i videon blev det inte så mycket eftersom att det ju faktiskt är i slutet av månaden och man måste hålla koll på slantarna, haha.
 




Amandaaa

AHHHFBALLABALBALAKIEAFLKAFSDKL XDXDXDXDXD

Garvar ihjäl mig xD

Svar: haha, vadådå? D: ..
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-11-20 at. 23:36:43
Amandaaa

Dina små miner o fablabala lix xD

Svar: hahaha åh :D men jag är ju så! det vet du ju, haha ! :DD
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-11-21 at. 11:56:30



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!