18 oktober

Var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här på bloggen faktiskt! :} Har så mycket annat att göra just nu som kommer ivägen, så jag hinner nästan aldrig att sitta och blogga och researcha så mycket som jag gjorde förut. Men det kommer nog tillbaka igen någon dag ska ni se. Igår var jag och Erika på Bryggan, och slutade på efterfest hos Petter - mycket trevligt! Ska börja läsa på en artikel som kom i brevlådan idag - spännande ju! 
 




ELINA

Du är så fiiiin!

Svar: haha nääeeee, tacksi dåå :3!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-11-09 at. 13:32:27
Din blogg/hemsida: http://roccam.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!