19 september

Tror inte att den där hårfärgen satt i tillräckligt länge, eller så var det något produktionsfel, för den bet verkligen inte på mitt hår! :o Får väl färga om håret nästa vecka kanske, eller så. Är inte allt för sugen på någonting just nu egentligen, är jättestressad över jobb och lägenheter och skolan och uppsatsen. Känns som att jag inte vet var jag ska börja någonstans, men det går nog bra till slut! :} Får ta en sak i taget bara - skriva en lista och köpa en kalender kan ju vara en bra grej! 
 
Första bilden är före, och den andra efter färgningen. Tror nog att jag får färga en gång till och låta den verkligen sitta - kanske en timme istället för 20 minuter som det står på förpackningen. Mitt hår är ju lite.. speciellt.
 




Amandaaaaaa

WEhaat hade du bara i den i 20 min? :O det är ju ingenting.. asså jag brukar ha i min färg minst en timma. iaf om jag färgar det mörkt. Så ha absolut i den läääänge nästa gång. Det är skillnad om man färgar det en ljus nyans, typ nmär jag färgar det rött, då har jag inte i det mer än en halvtimma för annars blire typ asmörkt. Mitt hår vart svart när jag färgade det lila för jag hade det i för länge xD Men du vekar ju vilja ha det ganska mörkt så då kan du sitta med det i ett bra tag :>

Svar: ah, säkert därför! :O får försöka ha i den aslänge! :o
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-19 at. 22:45:52
sandra

Det är inget fel på ditt hår, snarare fel på Mood. Hhaha det är en väldigt billig färg som inte sätter sig fast i håret. Brillance är ett bra märke, kör på det istället! :)
Det är också alltid bra att ha i färgen länge, typ 30-40 minuter!

Svar: mm, i så fall, men Mood har funkat förut, så jag får bara färga om tror jag! :} brilliance fastnar inte på mitt hår - jag hade nog snarare i mitt förkort :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-23 at. 21:24:33
Din blogg/hemsida: http://teenageedream.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!