26 september

Idag har jag varit på stan nästan hela dagen, och träffat Emma! :} Har gjort lite välbehövliga inköp - bland annat nya gymkläder och lite småsaker som jag vet går åt under månaden. Till kvällen blir det läsning av vår lärares avhandling, och då är jag ikapp plugget tror jag. Hmm.. det är lite segt det här med plugget, att det är så mycket alltså - men det är ju bättre att börja nu än att inte börja alls tycker jag - även fast seminariet inte är förrän på måndag nästa vecka. Hoppas på bättre väder i dagarna - kanske ska cykla och köpa hårfärg då? Får se hur mycket tid jag har. Imorgon blir det gym i alla fall, och sedan mer plugg. Dagens outfit hittar ni nedan, men ursäkta ljuset - det är ju så mörkt ute nuförtiden :( ...! xx









Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!