6 september

Åhhh, jag blir helt galen alltså! :< Tål inte att vara sjuk och inte kunna gå ut ur huset för att jag är sjuk. Det värsta som hade kunnat hända hände liksom, precis i rätt timing till skolstarten. Som tur är har jag försökt att plugga ikapp, och det går faktiskt rätt bra. Men jag tror inte att det kommer att bli en fartfylld helg precis, får ligga i sängen och plugga och kurera mig med Pretty Little Liars-maraton och lite videoredigering. Har fått en hel del bloggdesignsförfrågningar också, men jag hinner verkligen inte med dem just nu. Måste få detta första seminarium ur vägen först bara, sedan kanske jag orkar börja nästa vecka! :} Lite extrapengar är ju aldrig fel!
 




Rosida

Väldigt fina örhängen!
Och älskar citatet i din header. <3

Svar: awww, taack :D jaa, de är ifrån bikbok! oh, jaa, jag älskar det med!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-11 at. 19:47:51
Din blogg/hemsida: http://rosida.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!