8 september + ny video!

Idag är det lite bättre i alla fall, men det är fortfarande inte helt bra. Men det får jag nog helt enkelt bara ta. Får se vad jag hittar på idag, men jag kommer nog i vilket fall som helst att skippa de festerna som jag tänkte gå på :( Supersynd med tanke på att jag verkligen sett framemot denna helg så himla mycket, men skolan går ju faktiskt före, och jag har ett antal filmer att se + en hel bok att dra igenom innan helgen är slut :/ Vet inte om jag kommer att hinna med det, men jag får väl göra mitt bästa. Handla får bli dagens mission, och sedan får jag se vad jag gör när jag kommer hem! 
 
För er som undrar, så har jag gjort en ny video med min sminkrutin - här med min nya kamera så att man ser lite bättre vad jag faktiskt använder! :} (Saknar mitt långa hår också,buhu... :c ) Enjoy! x
 




ellen ~

älskar dina videos sötnos! :)

Svar: aww, taack :D så glad jag blir !:*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-09 at. 23:40:50
Din blogg/hemsida: http://heartnotes.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!