In progress?

Sitter med den efterblivna hårfärgen i håret IGEN. På bilden nedan hade jag redan suttit med hårfärgen en halvtimme, men ingenting hade hänt överhuvudtaget. Produktionsfel gissade Amanda, men vi får se om det händer någonting nu när jag applicerat den igen. Får väl sitta med den en timme bara för att vara på den säkra sidan liksom. Funderar på att skicka in en jobbansökan idag! Spännande - men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i mailet ännu. Men det ger nog sig snart! :} x
 




mividamagica.blogg.se

Fin du är sötnos :}

Haha, garvade sönder mig! Såg din och din kompis video när ni härmade dialekter, så satans skön. Speciellt skånskan, eftersom jag själv är skåning ;) Hoppas allt är bra med dig! Kramar

Svar: hahaha, awww, taack! :D du är sååå himla söt du med ju. hahaha, jaa, jag ska lägga upp den snart på bloggen här också, så att alla får se den haha :D allting är sådär, hur är det själv? puss och kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-18 at. 16:13:26
Din blogg/hemsida: http://mividamagica.blogg.se/
ellen ~

haha jaaa det tycker jag du ska göra (a) riktigt skön var den! jodå, det är helt okej, allting rullar på så man ska väll inte klaga så där jätte mycket iaf :) Ta hand om dig! <3

Svar: hahah, skönt det ju! :D haha, flera cp-videos kommer, i promisee :D du med, puss! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-19 at. 23:39:51
Din blogg/hemsida: http://heartnotes.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!