27 april

Igår var en väldigt lång dag vill jag lova. Först skola några timmar, där vi satt och skrev på kampanjplanen som sakta men säkert faktiskt börjar bli klar. Efter det blev det stan med Emma där vi åt någon slags tidig middag på La Baguette - gott som tusan var det! Sedan åkte jag hem och landade, började leta upp kläder att ha på sig för kvällen och så kom Emma och Erika över några timmar senare. Vi drack lite vin, pratade och lyssnade på musik och hade det mysigt. Jag och Erika fortsatte sedan till Bryggan och Kåren, och pratade med lite folk där innan jag bestämde mig för att gå hem till Marcus och sov här och vaknade nyss. Mys! :]
 
Ska äta lite frukost nu och sedan vet jag inte riktigt vad som händer idag. Funderar på att ta en cykelrunda eller något - känner mig mycket bättre i min förkylning nu så jag tror att det kan bli en bra start på min träning igen! 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!