Bloggdesign: Ellen

Gjorde precis klart en bloggdesign till söta Ellen! :] Hon ville ha en design som skulle fungera tillsammans med temat "reseblogg" eftersom det är det som hennes blogg kommer att inrikta sig på i framtiden. En lite tjejig, personlig design med lite beiga, stilrena och rosa inslag. Besök henne här för att se designen live! >> Är ni också intresserade av att beställa en personlig bloggdesign av mig är ni mer än välkomna att skicka mig ett mail på [email protected] och inte via en kommentar här i bloggen. Tack! 
 




sannas rum

Heeeeeeelt galet snygg !! Älskar hur dina designer blir så tokigt somriga :D

Svar: Åhh, tycker du det? D: Glad jag blir, man blir ju blind när man sitter och kodar i liksom forever haha. Sötnos där! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-09 at. 19:35:44
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
sannas rum

Ja, alltså jag blir så inspirerad så det är helt sjukt!

Svar: Jaså? :O Vad roligt, men det är ju de som beställer mina designer som bestämmer mest haha! :D Sen gör jag ju bara min tolkning av det dem vill ha.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-09 at. 20:43:31
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
sannas rum

Ja men din tolkning är alltid gryyym !!

Svar: Men ååh, tack - blir så glad! : D Det är ju design som jag verkligen ÄLSKAR att göra! Tack tack taaack!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-09 at. 21:08:09
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!