Dagen idag

Idag har varit en väldigt ojämn dag faktiskt. Har inte fått gjort någonting som jag kanske hade velat - har en lång lista på saker som jag behöver ta itu med. Men ibland (som ni alla vet) räcker tiden bara inte till, och inte orken heller för den delen. Tog trots vädret cykeln till skolan idag, men den fick stanna kvar hemma hos Marcus som var snäll och skjutsade hem mig när vi hade ätit middag eftersom det började regna när det blev hemgång från skolan. Får väl titta på senaste Game of Thrones i veckan kanske; det är ju så himla spännande just nu! :]
 
Imorgon blir det först upp till vårdcentralen en snabbis, ska lämna mitt första cellprov eftersom jag fyllt 23 nyligen. Sedan blir det hem och äta någon slags lunch innan jag ska ner till skolan igen. Och efter det ska jag och Helene på en föreläsning mot mobbning som MUF håller i. Kul att få höra om sådant som vi faktiskt sysslar med som kampanj (även fast den är fiktiv)!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!