Details in my flat

Börjar faktiskt att bli riktigt peppad för gymmet nu - ska alldeles strax gå upp när jag fått smälta frukosten lite. Idag blev det en kopp kaffe med lite mjölk, en skål hälsofil med hallon och blåbär, skivad banan och en bröd med pepparrotsost, skinka och lite färsk basilika som garnering. Och så några glas vatten också - såklart! :] Uppdaterar er efter gymmet om hur det har gått, men förhoppningsvis har jag slagit mitt rekord på bandet. Håll tummarna nu! Sedan ska jag kanske träffa Katrina en snabbis och se över hur vi ska göra med kurserna i höst om det är så att jag inte får jobb eller praktikplats, och sedan blir det en låååång dusch på det. 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!