Eddie Izzard-kvällen på Conventum

Det var så trevligt igår kväll på Eddie Izzard! :] Var fullsatt på Conventum faktiskt, och det var riktigt kul att få se honom live. Jag hade inte sett någonting av honom tidigare, och jag blev verkligen positivt överraskad. Han var så lätt och ledig i det han pratade om och han verkade vara så trevlig! Tummen upp!
 
Innan föreställningen tog vi ett glas rödvin och satt och pratade i baren, och det var faktiskt riktigt gott. Jag brukar inte gilla rödvin, men jag tror att jag kanske börjar vänja mig lite nu. Efter föreställningen gick vi och åt middag, en väldigt sen sådan, och sedan åkte vi hem. Det var verkligen en lyckad kväll, och jag är så glad att jag fick följa med! :]
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!