Fick bli sängläget idag med

Igår kväll så kom Marcus hem till mig och sov över här, blev lite strul men som nu löst sig. Är fortfarande förkyld, men det går åt rätt håll tror jag. Jag har inte ont i halsen längre och jag känner mig mycket piggare i kroppen. Får hoppas på att man är fit for fight nästa måndag, så att jag kan orka gå till skolan och så. :] Ska titta lite på Fuskbyggarna nu och vila mig lite till. Vill verkligen bli frisk så snart som möjligt, gillar inte att vara sängliggandes. Blir så himla rastlös av detta - blä.
 




sannas rum

Krya på dig hjärtat :)

Svar: Men åh, tack så mycket sötnos! :3 Kram på dig.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-20 at. 11:25:03
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!