Fjärde april 2O13

Gick bra med plugget idag faktiskt och jag har både städat, lagat mat och pluggat. Har inte hunnit springa eller promenera den här veckan än, men jag kanske tänkte gå upp imorgon till gymmet om jag har ork och hinner. Men vi får se - annars tar jag kanske bara en runda runt i området. Man måste ju passa på att vara ute nu när det är så himla fint väder ute! Det är faktiskt riktigt varmt här i Örebro! :] Macen som var en födelsedagspresent fungerar superbra och är väldigt enkel att använda. Har märkt att den inte är så komplicerad som jag trodde med alla kortkommandon och sådant som jag är van vid från Windows och PC. Dock så har jag inte hunnit namnge den ännu, men det kommer nog snart. Helge hette min gamla dator, så kanske någonting i den stilen? Får fnula ut någonting fyndigt som han också kommer att trivas med, haha!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!