Frukostdags, sedan gym!

Just nu sitter jag och äter lite frukost och ska sedan gå upp till gymmet och springa på bandet igen - var en vecka sedan jag rörde på mig sist. Ska försöka mig på en timme till på bandet idag, och se om det är någon förändring sedan senast. Ska försöka ladda upp telefonen med lite bra musik innan bara, sen är det bara att springa! Jag och Marcus testade min cykel igår också, och det verkar inte som att däcken är punkterade åtminstone - men de måste ju såklart pumpas eftersom den stått hela vintern i mitt cykelgarage. Sparar in lite pengar där - skönt!
 
Och appråpå bloggen så såg jag att mina besökare var många fler igår än vad de varit på ett tag! :] Riktigt kul att det jag bloggar om är omtycket - det är verkligen det bästa betyget man som bloggare kan få. Tack så hemskt mycket, måste jag ju faktiskt säga till er som läser dagligen. ♥
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!