Good morning!

Har precis ätit frukost och ska sätta mig och plugga lite alldeles strax. Känns som att det vi håller på att skriver om aldrig tar slut - det är så många steg man måste tänka i förväg. Men det kommer nog att gå bra, bara man sätter sig ner med tror jag. I alla fall om man "bara" ska skriva någonting, så brukar det fungera för mig. Jag som älskar det praktiska längtar ju såklart tills vi får börja med det kreativa arbetet! Vi ska göra en trycksak (en folder) och en webbsida som ska representera kampanjen. Längtar tills planen är inlämnad i början av maj!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!