Hemklickad!

Oj vad klockan är mycket! :o Känns som att tiden bara rusat iväg idag, men imorgon hoppas jag verkligen att jag kommer att hinna med fler saker än vad jag gjort idag. Det blev ingen cykeltur som jag trodde - jag var alldeles för trött sedan utekvällen igår. Tror att jag faktiskt ska inviga mina nya träningskläder imorgon och ta mig upp till gymmet och springa/powerwalka lite för första gången på riktigt länge. Håll tummarna att förkylningen är helt borta imorgon nu!
 
Klickade hem denna söta stickade tröja till sommaren från ebay i början av veckan, och jag glömde blogga om det bara. Har varit väldigt mycket att göra nu, så jag får väl skylla lite på det, haha! Får hoppas att den trillar ner i brevlådan snart och att den passar bra! :]
 




sannas rum

åh så fin, och vad vårigt och fint du har gjort det här :D

Svar: Tycker du? : ) Vad söt du är, tack så mycket sötnos! :* Det är inte too much då? :( Svårt att se själv du vet, haha.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-27 at. 23:48:03
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
Carro

vilken fin : )

Svar: Åh, jag vet! : ) Sjukt ombloggad, men ändå - den är så himla fiiin!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-28 at. 11:11:40
Din blogg/hemsida: http://rosatussilago.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!