Just nu

Sitter och tar igen de nya avsnitten av Game of Thrones just nu och ska alldeles strax ta en kopp te. Mår som jag skrev innan lite bättre idag och har orkat ta mig upp ur sängen. Jag har till och med orkat fixa håret och sminkat mig, så det känns verkligen som jag är på bättringsvägen. Hoppas bara att den här hostan går bort snart, så att jag kan börja träna igen. Får försöka ta det så lugnt som möjligt just nu så att jag kan orka köra några dagar innan det är dags för min invägning. Var supernära att ställa mig på vågen imorse, men jag stod emot faktiskt. Stolt över mig! :]
 




rebecca

fortsätt krya! & trevlig helg :)

Svar: Mh, jag gör mitt bästa kan jag ju säga! : ) Kram och trevlig helg tillbaka sötnos.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-20 at. 15:02:11
Din blogg/hemsida: http://bexkan.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!