New in: clothes and jewelry

När jag var på stan med Emma i torsdags hittade jag lite saker som jag bestämde mig för att köpa. Ett nytt balsam från TIGI (eftersom jag använt upp min förra flaska), bomullspads, en ring (den med silverpilen), lite längre guldfärgade örhängen med turkosa döskallar, och en tunnare mörkgrå tröja med leopardprint. Tycker om när mönster på kläder är lite mer diskreta - men såklart finns det ju undantag också! Men det får inte bli tantigt med för mycket mönster, då ser man ju bara äldre ut, haha! (I vissa fall kan ju det kanske vara bra i och för sig!)
 
Den silvriga ringen med den turkosa stenen är från eBay som trillade ner i brevlådan i veckan ! :] Den rosa tröjan och den rosa döskalleringen var en födelsedagspresent från Emma. Tack så mycket, gulliga du! ♥
 




J O Y ▲

Du köper alltid så fina saker så man blir ju avundsjuk *_*

sv: Hihi ja men visst är det!
Tänker man på något annat sätt så kommer man ingenstans! <3

Svar: Haha, åh tack! : D Jag försöker ju hitta min stil fortfarande liksom, så jag testar mig fram! Men den kan ju alltid variera - tror det är bäst att hitta en balans.
Ja, positivitet är det bästa botet mot precis allt tror jag! :] Kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-13 at. 18:36:00
Din blogg/hemsida: http://joysilver.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!