Outfit of the day

Tänkte att jag skulle lägga upp ytterligare ett inlägg eftersom uppdateringen varit så dålig idag. Är så himla trött i hela kroppen, men jag är ni vet sådär härligt trött som man bara kan bli efter att man har lugnat ner sig efter ett träningspass. Åh, längtar tills imorgon när jag ska upp och springa på gymmet igen! Ska verkligen göra allt för att slå mitt förra rekord på bandet. Tagga! :]
 
Det var så himla varmt och skönt i Örebro idag så det fick bli en tshirt under skinnpajen bara idag. Härligt! Här är i vilket fall som helst dagens outfit; skinnjacka och tshirt från h&m, skor från dinsko, halsduk från lindex och byxor från drdenim. Min plånbok, nagellacket och silverringarna är från gina tricot (som i och för sig knappt syns på bilderna - men ändå!) :>
 




mergimtare ♛

Supersöööt blogg :) ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Aww, tack så mycket! :> Men jag använder själv inte Bloglovin' - men om du vill följa mig så är det väl klart att du får göra det. Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-17 at. 07:59:02
Din blogg/hemsida: http://meeergimtare.blogg.se
Petra Nordqvist

va fint hår du har! :D

Svar: Men åh - tack så mycket! : ) Ska spara ut till långt hår tror jag - var så längesedan jag hade det så, hihi.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-18 at. 18:07:17
Din blogg/hemsida: http://petranordqvist.webblogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!