Outfit of the day

Har haft en rätt intensiv dag idag, men det har varit mysigt ändå. Det blev en tidig start på dagen, med skola och presentation av kampanjplanen och seminarium i två timmar utan rast. Sedan blev det lunchdags och jag tog en broccoli och ädelostpaj, och en dricka till. Jag och Marcus bestämde oss för att åka till IKEA för att köpa lite saker vi saknade, och vi tog bilen till Marieberg. Vi gick och fikade i köpcentret också innan vi shoppade lite till, haha. Galet - men kul när man äntligen hittar lite som man tycker om. Tänkte fota mina fynd som jag gjorde idag, imorgon bitti när det är bättre ljus i lägenheten - så stay tuned! : ]
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!