Planer för dagen idag

Blir så glad när det är så fint väder ute, och det har det varit här i flera veckor i sträck. Inget regn, inga moln, utan friskt och härligt vårväder med mycket sol utomhus. Jag har verkligen längtat efter solen hela hösten och vintern! Just nu sitter jag och tittar på nya avsnittet av Hells Kitchen och äter lite frukost. Efter det ska jag börja plugga inför sammanställningen av vår kampanjprocess hittills, som ska lämnas in imorgon.
 
Ska också träffa Yassin lite senare idag och ta en promenad i det fina vädret, och det ska bli så himla trevligt! Sedan blir det hem och duscha, fixa sig iordning och kanske äta middag innan det är dags för stand up. Kommer att bli en händelserik dag idag - I like!
 
 
- Bilderna är hjärtade och tagna ifrån min we ♥ it och tillhör fotograferna som tagit bilderna! -




♫♪ sandra

härliga bilder!

Svar: Tack så mycket sötnos! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-10 at. 15:17:58
Din blogg/hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!