Sjuklingen

Såg att jag hade hamnat i sidospalten hos blogg.se när man är inloggad - superkul! :] Synd att det hände idag bara, när jag ligger nerbäddad och sjuk i sängen. Det är knappt att jag ens orkar titta på film, känner mig helt blockerad i hela huvudet och är snorig och trött. Tur att jag har världens bästa pojkvän som ska titta till mig senare ikväll. Gullenosen. ♥ Dålig timing med den här sjukligheten måste jag då säga. Men jättekul att ni kikar in på min blogg, och hoppas också att några av er är villiga att stanna kvar? Kram på er!
 




Mathilda

Fin blogg! :D
Kolla gärna min :)

Svar: Aw - tack så mycket! : ) Det ska jag göra! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-18 at. 17:32:27
Din blogg/hemsida: http://kabooom.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!