Spring sale at Nelly

Jag tror inte att det är någon som har missat Nellys stora vårrea? Om ni inte har sett utbudet som de rear ut rekommenderar jag verkligen att ni tar er en titt! :] Speciellt för er som älskar make-up finns det hur mycket som helst som är nedsatt. Har hittat några saker som jag kanske klickar hem - bland annat de två tröjorna som syns i kollaget nedan. In och gör era fynd innan någon annan tar er favorit ifrån er!
 




dite

vad fin döskalle tröjan var :o
allt bra med dig? :)

Svar: Jaa, visst var den? : ) Från Cheap Monday! Nja, jag är sjuk fortfarande, men är på bättringsvägen i alla fall. Ska ta hand om min pojkvän nu, han är också sjuk :<
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-20 at. 11:42:32
Din blogg/hemsida: http://affys.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!