Valborgsmässoafton

Håller på och målar naglarna just nu, och tittar lite på Youtube samtidigt som jag bloggdesignar. Känner mig som världens multi-tasker, haha. Har diskat och städat lite idag, men är inte klar på långa vägar, men man måste ju börja någonstans! Får fortsätta imorgon om jag hinner efter att gruppen träffats och skrivit mer på arbetet. Ikväll ska jag ner till Kåren och träffa lite kompisar och ha kul - vi ska fira Valborg tillsammans, så jag är jättepeppad! Kommer nog att bli awesome, om vädret håller i sig vill säga!





Emelie

skulle du kunna hjälpa mig med en design? :) kram

Svar: Hej!Ja, absolut! :) Du får gärna maila mig om det, kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-30 at. 22:45:54
Din blogg/hemsida: http://nattstad.se/Empasen



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!