What's in my bag at the moment?

Idag blir det en rätt späckad dag! Ska först plugga ett tag med mina kampanjkompisar och efter det så kanske jag ska gå och pussa lite på min söta pojkvän. Senare ikväll blir det Bryggan en sväng faktiskt, har inte varit där sedan förra året tror jag. Helt galet!
 
Ni vet ju hur det blir efter ett tag i väskan som man alltid bär med sig överallt, eller hur? Massa skräp och saker som man faktiskt inte använder, haha. Får ta och rensa den någon dag snart - men här är några saker som jag nästan alltid brukar ha med mig i den. : )
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!