Video: Everyday make-up!

Nu befinner jag mig äntligen i Stockholm igen och är hemma hos familjen, supermysigt att få träffa alla igen. Har så himla mycket spännande framför mig - håller på att starta upp mitt eget företag as we speak. Ska bli så himla roligt att få göra mina hemsidor, grafiska material, logotyper, banners och bloggdesigner på riktigt nu! Åh, längtar tills allting är klart och jag kan börja skicka ut mina första fakturor, hihi.
 
Filmade häromdagen en ny video om hur jag brukar gå tillväga när jag gör min vardagssminkning, och jag lade upp den på min Youtube-kanal igår kväll någon gång. Men jag tänkte att jag skulle dela med mig av den till er bloggläsare också såklart. Hoppas att ni tycker att det är roligt att kika på dessa videos! ♥
 
 
Få koll på när jag laddar upp nästa video - prenumerera på min kanal :}




Michaela

superkul att kolla videos :D

Svar: Åhh, vad glad jag blir! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-15 at. 21:37:01
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!