Video: Get ready with me!

Har redan krypit i säng för natten nu, imorgon väntar en lång dag på stan! Är så himla spänd på det som kommer härnäst i mitt liv - med jobb och kanske flytt och andra saker som kommer ändras. Åh, jag vill att allting ska hända på en gång! Och det gör det ju nästan. Så himla spännandeeee, vet inte var jag ska ta vägen ibland! Imorgon ska jag försöka att starta dagen med en powerwalk, så jag ska gå upp lite tidigare så att jag hinner med den. Har inte varit ute nu på två dagar, så det är verkligen på sin plats att det inleder veckan. Peppen är på sin plats kan jag tala om för er! :}
 
Filmade en Get ready with me-video som jag lade upp på min Youtube häromdagen, men jag postar den i min blogg för er som ännu inte prenumererar på min kanal, eller inte har ett konto där. Hoppas att ni gillar den!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!