Vill ut och resa igen!

Vi hade det så himla trevligt och mysigt i Paris i somras, när jag var där med min familj. Vi såg så mycket saker och upplevde en massa nya platser, och det är alltid lika intressant att hitta spännande nöjen utomlands tycker jag! Jag vill verkligen tillbaka till USA och jag hoppas verkligen att jag kan spara ihop till en resa till New York eller kanske Los Angeles. Det skulle verkligen vara min dröm att bo någonstans i USA, men det är en lång väg innan det målet går att uppnå. Men drömma kan man alltid, och det ska man göra tycker jag!

 

Självklart skulle jag vilja uppleva Las Vegas igen, med alla spännande personer som finns där, alla restauranger och god mat, nattlivet och allt som hör till. Kanske spela på någon maskin eller så, bara för att ”ha gjort det” och se om man kanske skulle kunna ha sådan tur att man faktiskt vinner någon summa. Skulle vara så himla roligt att få uppleva den staden igen, fast med någon av mina vänner den här gången. Men kan man inte vänta med att spara ihop till en resa och faktiskt befinna sig på plats, kan man alltid gå in på jackpotcity.org/sv och testa sin tur. Vågar du testa?

 
- Bilder ovan är ej mina, utan är hämtade från We Heart It -
 




Zarah-Lou

Har man väl börjat resa är man körd! Man vill se ALLT! ;)

Svar: Jag veet D: Vill till USA igen ju.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-09-01 at. 21:20:34
Din blogg/hemsida: http://blogg.zarah-lou.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!