15 december

Idag blir det att sticka in en sväng till stan och gå och köpa lite julklappar! :} Hoppas jag inte är ute allt för sent, men det tror jag inte. Det är ju några dagar kvar till julafton, även fast det går fort! Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan åka. Håller verkligen på att få ordning här hemma - blev så fint när soffan kom på plats! Har redan en idé om vad nästa inredningsköp blir för någonting. Det får ni snart veta!
 
- Här får ni en liten sneak peak på vardagsrummet! -




LORISSA LOVEBOMB

Jag har nästan inte köpt julklappar alls, och har aldrig varit ute såhär sent..!

Svar: Ohhh, inte D: ? Jag har i och för sig massa kvar att köpa hihi. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-16 at. 21:51:52
Din blogg/hemsida: http://lorissalovebomb.se
sannas rum

Åh vad fina ljuslyktor :)

Kommentaren skrevs den: 2013-12-16 at. 22:22:05
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!