Annandag jul - hos farmor & farfar!

Hallå på er! Vad kul att så många redan har hittat till min bloggs Facebook-sida - det glädjer mig verkligen! ♥ Vi hade det jättetrevligt och roligt igår hos farmor och farfar, vi åt en supergod middag, drack gott vin, pratade och skrattade och hade det riktigt mysigt. Sååå god kalkon var det, skulle kunna äta hur mycket som helst! Mycket mumsig måltid och mycket gott vin till, hihi. Blev ganska sent, så det var lite jobbigt att komma upp och börja jobba imorse. Men det är smällar man får ta!
 
Min outfit för kvällen bestod av en blus från Kappahl, jeans från Dr Denim, nagellack från Sephora,
ring från Bik Bok & pärlhalsband som jag fått i studentpresent
 
 Pappa ville också vara med på bild, så vi tog några selfies!







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!