Design update!

Som ni ser så håller jag på att göra om på bloggen - är riktigt trött på utseendet som den haft i flera månader. Men nu ska det bli ändring på det! :} Får se hur mycket jag hinner sitta och designa idag, ska snart börja jobba lite grann för Elementfläkten. Av någon anledning försvann koderna till mina arkiv-sidor, så jag är inte säker på att det går att läsa bloggen månad för månad just nu. Men stay tuned, så ska jag se om jag kan ordna det!

Hoppas att ni allihop har haft en mysig och trevlig jul, och att ni får en mysig och god fortsättning!
 




K

GOD FORTSÄTTNING - FINA BILDER :)

Svar: Aw, tack så hemskt mycket! : ) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-26 at. 10:36:52



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!