Nyårsklackar?

Såg att NLY SHOES fanns till riktigt bra priser idag på Members, så jag klickade hem dessa två skor i två olika storlekar för att ha på Nyårsafton. Ska ju inte ha båda, utan välja ett par förstås - så skogalen är jag inte, haha! :’} Får hoppas att man kan gå i de bara, men på nyår måste man ju vara lite extra fin. Jag och Love ska ner till Göteborg och gå på bröllop och klädseln för kvällen innebär klänning och kostym. ♥ Har hittat en kornblå från Esprit som är riktigt fin faktiskt som ni ska få se så snart jag har fixat någon bra bild!
 
 




sannas rum

Mums, bara att jag aldrig orkar gå i sådana skor en hel kväll och ofta har man dem kanske inte inomhus (:

Svar: Inte jag heller, men vi får se hur de känns på :o vi kanske sitter mycket på bröllopet får vi ju hoppas, hihi.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-12 at. 13:04:32
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
LORISSA LOVEBOMB

stiliga, verkligen, men jag är inte fin i dem. Antar att jag får dålig hållning eller något... jag ser bara ful och fel ut.

Svar: aha :< hoppas att jag kan se bättre ut i dem då. får testa, annars får jag skicka tillbaka ju hihi. kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-13 at. 21:11:03
Din blogg/hemsida: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

sv: Du ser säkert strååålande ut i dem :D

Svar: Vi får väl se! :3 hihi. kram kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-14 at. 08:40:14
Din blogg/hemsida: http://lorissalovebomb.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!